Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Efektivní marketingová komunikace na veletrzích
Fusková, Michaela ; Klasová, Jana (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce je zpracována pro společnost TONDACH Česká republika, s. r. o. Je zaměřena na efektivní marketingovou komunikaci na veletrzích. Obsahuje informace o efektivním využití prezentace firmy na veletrzích. Možnosti a návrhy, jak by mohla vypadat struktura prezentace firmy na jednotlivých veletrzích. Na co by se měla firma zaměřit, co využít, aby byl veletrh pro firmu efektivní.
Ostravská muzejní noc slaví desetileté výročí v prvorepublikovém stylu
Galerie výtvarného umění v Ostravě
Ostravská muzejní noc se v sobotu 9. června uskuteční již po desáté. Od pěti hodin do půlnoci oživí Ostravu kulturní festival, který rozšiřuje povědomí o kulturním životě ve městě. V letošním roce představí své zázemí 36 institucí a vstup se nikde neplatí. V rámci oslav stého výročí republiky festival oživí jízdy veteránů a velocipedistů, ale i kabaretní a swingový program. Zahajovat se bude vypouštěním balonků v barvě trikolory. Už od 17.30 je budou před budovou Nové radnice v Ostravě rozdávat zdarma.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Desátou Ostravskou muzejní noc s prvorepublikovým programem si nenechalo ujít 25 tisíc lidí
Galerie výtvarného umění v Ostravě
Třicet šest kulturních institucí v Ostravě v sobotu přivítalo veřejnost zdarma. Od 18 hodin až do půlnoci ulice města zaplnily hloučky dospělých i rodiny s dětmi. Prvorepublikovou Ostravskou muzejní noc si nenechalo ujít asi 25 000 lidí. Desátý ročník Ostravské muzejní noci můžeme označit za vydařený, prvorepublikový program, dobrá nálada, smích a všudypřítomné děti s balonky v barvě trikolory oživily krajskou metropoli.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Návrh na zlepšení hracího dne pro návštěvníky ELH po vzoru NHL
Mašek, Adam ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Landa, Pavel (oponent)
Název: Návrh na zlepšení hracího dne pro návštěvníky ELH po vzoru NHL Cíle: Hlavním cílem práce je navrhnout program hracího dne pro návštěvníky Extraligy Ledního Hokeje v České republice. V práci bude kladen důraz na použití nových prvků, ale také na úpravu současné podoby programu hracího dne v českém prostředí. Dalším dílčím cílem je zhodnocení postojů event managementu vybraných klubů v ELH a NHL k programu celého hracího dne, které finálně reprezentují podobu hokejového doprovodného programu v celé lize. Metody: Pro získání dat ke zpracování diplomové práce budou použity metody osobního strukturovaného pozorování a hloubkových interview. Informace byly získané pomocí otázek, které byly vymyšleny pro účely interview v této práci. Zpracování teoretických východisek práce proběhlo studiem literatury a konzultacemi s odborníky českého a kanadsko-amerického hokejového prostředí. Využito bylo také metody studia dokumentů. Výsledky: Výsledkem diplomové práce je návrh na zlepšení gameday programu klubu HC Sparta Praha. Návrh byl sestaven na základě analýzy, která využívala výše uvedených metod. Součástí návrhu jsou prvky programu využitelné před arénou dříve, než začne zápas. Návrh dále zahrnuje program v aréně a program během samotného utkání. Klíčová slova: Lední hokej, doprovodný program, HC Sparta...
Efektivní marketingová komunikace na veletrzích
Fusková, Michaela ; Klasová, Jana (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce je zpracována pro společnost TONDACH Česká republika, s. r. o. Je zaměřena na efektivní marketingovou komunikaci na veletrzích. Obsahuje informace o efektivním využití prezentace firmy na veletrzích. Možnosti a návrhy, jak by mohla vypadat struktura prezentace firmy na jednotlivých veletrzích. Na co by se měla firma zaměřit, co využít, aby byl veletrh pro firmu efektivní.
The issue of supporting the programs of private galleries / Project Artwalk
Horňáková, Lucia ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou doprovodných programů prodejních galerií. V komerční sféře, kdy nerozhoduje návštěvnost ale prodej uměleckých děl prezentovaných v těchto institucích, je klíčovým bodem lákat nové klienty se zájmem o umění. Tato bakalářská práce se proto věnuje projektu ARTWALK, díky kterému by tento typ galerii získal nových potenciálních kupců.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.